• Garlic Hai-O


    KEBAIKAN GARLIC TABLET

    1~Membantu menurunkan kandungan lemak darah dan kolesterol darah, mencegah penyakit kardiovaskular dan arteriosklerosis.

    2~Menghalang pembekuan darah untuk mencegah berlakunya trombosis.

    3~Membantu dalam fungsi penghadaman dan membuka selera, melegakan perut kembung dan ulser peptik.

    4~Membasmi kuman dan keradangan serta mencegah jangkitan penyakit.

    5~Membantu menyelaras gula darah dalam badan.

    6~Menggalakkan peredaran darah dan metabolisme.


    • Mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih
    • Menyingkirkan rasa tajam dan bau yang tidak menyenangkan & mengekalkan keberkesanan dan nutrisi bawang putih.
    • Mengandungi puluhan ramuan yang berguna termasuk: 33 jenis sulfida, 17 jenis asid amino, mineral termasuk germanium, kalsium, besi, kalium, magnesium, selenium, zink dan vitamin seperti Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin C dan sebagainya.
    • Berguna untuk melawan kolesterol dalam badan dengan membekalkan kolesterol baik (HDL)
    • Menurunkan kolesterol tidak baik (LDL)
    • Mengurangkan trigliserida.
    • Tidak merangsangkan membran lendir perut, mudah diserap oleh usus kecil dan kesannya berlipat ganda.

    MENGAPA GARLIC TABLET PILIHAN TERBAIK UNTUK KEMPISKAN PERUT?


    1~ Hanya 4 biji sehari2~ Diperbuat daripada pati Bawang Putih yang bermutu tinggi.3~ Tiada Bau Bawang Putih & Rasa Pedas4~ Membantu mengeluarkan angin dalam badan / melawaskan sistem penghadaman5~ Tidak mendatangkan kepedihan kepada mukosa gastrik serta mudah diserap oleh usus kecil.

    Apakah kesan bawang putih?

    Bawang putih kaya dengan nutrien, komponennya berfungsi untuk membantu menyelaras insulin, menurunkan lemak darah, melambatkan proses penuaan, mencegah artritis, membasmi kuman dan melegakan keradangan dan mencegah mutasi sel.

    Adakah mulut berbau selepas mengambil Hai-O Garlic?

    Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih untuk menyingkirkan rasa tajam dan baunya yang tidak menyenangkan. Maka mulut tidak akan berbau selepas mengambilnya.

    Jika bawang putih ditambah dalam lauk seharian, adakah kita perlu mengambil lagi Hai-O Garlic?
    Sebahagian besar nutrisi bawang putih telah dirosakkan selepas bawang putih dimasak dalam suhu tinggi. Namun, Hai-O Garlic mengaplikasikan teknologi canggih untuk mengekstrak intipati bawang putih, dapat mengekalkan nutrisi bawang putih dan lebih sihat untuk badan.

    Adakah nilai nutrisi bawang putih lebih tinggi jika ia dimakan terus?
    Jika bawang putih dimakan terus, ia perlu dihiris dan terdedah kepada udara kira-kira 15 minit supaya ia dapat bergabung dengan oksigen untuk menghasilkan allicin. Kemudian ia perlu dikunyah dengan seragam demi memastikan nilai nutrisi bawang putih dapat berfungsi sepenuhnya. Namun, rasa bawang putih yang tajam dan meninggalkan bau busuk dalam mulut, dan menyebabkan kebanyakan orang tidak dapat menerimanya.


    Bolehkah kanak-kanak dan ibu mengandung mengambil Hai-O Garlic?Kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke bawah tidak dicadangkan untuk mengambil, sementara kanak-kanak berumur 3 tahun dan ke atas pula perlu mengurangkan saiz pengambilan kepada separuh. Nilai nutrisi bawang putih adalah tinggi, dapat menguatkan daya keimunan dan stamina bagi ibu mengandung. Jika ibu mengandung mempunyai tanda keguguran atau sering menghadapi masalah keguguran, terutamanya mereka yang bersusuk badan panas, adalah dicadangkan supaya mengelakkan makanan pedas seperti bawang putih dan cili.



    SEMBELIT KE TAK LEPAS MAKAN HAI-O GARLIC?>>>>>OH TIDAKKKK!!!
    ~~ Seronok nye hari ini bila datang kerja je,Kawan panggil,kakkk best la garlic ni…Semalam saya mula makan tp lawas sangat..Kalau tidak kena tunggu 2-3 hari baru blh buang air besarrr, Baru je ambil garlic 2biji tapi melawas la kakkk,suka saya katenye…Bukan dia sorang je ckp macam tu…Ada lagi seorang kawan saya ni pulak cakap…Kak saya lepas makan garlic x sempat nak tunggu lps makan je lawas..Sampai keluar lender…lemak kot…Lepas tu dia ckp seluar dia da longgar padahal br makan seminggu je garlic…Best kan testimoni saya lepas ni mesti x blh miss makan garlic..Bagi yang ada masalah sembelit & ingin kempiskan perut dgn cara semulajadi & x menyakitkan …



    LAGI TESTIMONI PENGGUNA GARLIC TABLET :



    1.Puan Mariyah Ismail 
    Perut dh kempisssss....susut mcm belon takde angin..syoknya!!!! tak susah hati dh nk sarung baju apa pown..xnmpk dh spare tyre,spare tyre,spare tyre!!!hehe..Alhamdulillah ikhtiar kesihatan dan keanggunan diizin Allah...mana taknya asyik lawass jer..biasanya kalo puasa pun takat turun berat jew,tp perut yg tebal tanak gak menipis,mmgla xkrikital sgt tp sy ttp nk jg juga,aset tu!..suami kata xpela,comel ape!!ark??alasan dia ramai jek ank dara skang bdn kurus tp perut mcm ank 3..huhu..sy kata,"mn bolehh"..harap dpt istiqamah guna garlic nih smpi ber'anak' 6,7 pown...Kan dlm Al-Quran Allah dh bagitau 7 rahsia&khasiat bawang putih nih..mmg patutla dikomersialkan pun...JOM SIHAT, ANGGUN, SLIM TANPA PERLU BERLAPAR DGN GARLIC


    2.Puan Shima, Johor 

    Saya seorang yg berbadan besar. Niat utk kurus demi kesihatan nmpk mcm mustahil. But is POSSIBLE!! Consume utk pakej slimming yg sgt murah & berbaloi bulan lepas.. x abis lg utk set 40hari, dlm brp minggu dh ada kesan. Mula2 rase ragu2.. boleh ke? Siapa sangka lemak terkumpul di perut selama ni hilang slowly & perut jd lembut!! Angin 1 bdn keluar mmg kaw2! Memang rase cam x percaya! Tuntutan kerja mbataskn diri utk bersenam. X sangka tanpa bersenam atau diet pon boleh pecah lemak…syukur!!...,Saya makan bulan lepas. Bulan ni nk repeat order lg..bdan x berapa besar tp BUNCIT!!!..org lelaki mesti nk nmpk slim juga macam orang perempuan. Bile makan garlic yg best semua makanan hadam dgn baik & angin keluar mmg byk..Badan ringan sangat & terase perut kempis..







  • You might also like